• (Android/iOS) Star Chef 2: Cooking Game hile kodu primogemleri artırır

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Star Chef 2: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Star Chef 2: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hile kodu primogemleri artırır ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Star Chef 2: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Her seviyeyi geçtikten sonra alınan ödüller, oyunu daha da ilginç hale getiriyor. Başlangıçta restoranımın duvarlarını boyamam istendi. Sonra ilk müşteriler geldi ve marul çorbasını servis etmelerini istedi. Ona hizmet ettim ve restoranımı terk etti, biraz daha fazla sipariş verebilirdi;) tüm oyun oynamanın yanı sıra ilginç ve ilgi çekici.

    çok sıkıcı. 10. seviyeye gelene kadar deniyorum ama çok sıkıcı. Seni oynamak için para kullanmaya zorluyorum çünkü oyunda para çok yavaş. tavsiye edilmez

    Star Chef 2: Restaurant Game Simulátory klr

    Para toplamak çok uzun sürüyor

    Olayke

    Star Chef 2: Restaurant Game شبیه‌سازی vhbm

    Yıldız şef bölüm 1 iyi olduğu için başlangıç şef bölüm 2 de iyidir ancak 1 sorun şu ki seviye atlamanın uzun zaman alması

    Bu oyunu seviyorum biraz para kazanmak çok uzun sürüyor ve bazı gıda maddelerinin tamamlanması çok uzun sürüyor

    Kelimenin tam anlamıyla çok fazla güncelleme ve tüm cihazlar, yemek servisinden kazandığınız paraya kıyasla çok pahalı ve yemeklerin pişirilmesi çok uzun sürüyor

    Star Chef 2: Restaurant Game Szimulációs játékok uxbq

    Yeni bir oyuncu için biraz telaşlı görünebilir, ancak yolunuzu bulmanıza yardımcı olacak bilgilendirici ve anlaşılması kolay öğreticiye sahipsiniz. Harika iş geliştiricileri!

    Oynanış güzel ama çok geç kalıyor

    Güncellemeden beri giremiyorum. sabitleyin lütfen

    Oyunu seviyorum ama çökmeye devam ediyor. can sıkıcı

    Bu oyun gerçekten çekici özelliklere sahip, oynamaya başladığınızda daha da ilginç hale geliyor. Başlangıçta bir günlük sağladığı için biraz yardıma ihtiyacım vardı, ancak birkaç saat içinde oyunda başarılı oldum. Gizemli kutuyu tek seferde talep ettim. Oyunu daha da keşfetmek için sabırsızlanıyoruz.

    Yıldız şef LLC, bu oyunu sevdim ama donmaya ve yavaşlamaya devam ediyor.

    Adam!!! Harika bir uygulama, özelliklerine kesinlikle aşığım. Neden tüm seviyeleri bir günde bitiremiyorum. Beklemek çok zor!!

    Bu oyunu her gün...tek bir...gün oynarım. Sevdim. Ancak, etkileşimli reklamlar çalışmadıkları için beni durmaya zorluyor. Lütfen buna bakın. Başka reklamlar olmalı.

    Bu oyunu çok bağımlılık ve eğlenceli seviyorum!

    Saat n saat koydum ve onu sevdim ama şimdi beni ünlüler evine tıktı ve çıkamıyorum. Yeniden başlattım ve hala orada takılı kaldım. Kaldırmak zorunda kalacağım. Lütfen düzeltin.

    Star Chef 2: Restaurant Game Simulacije lsz

    Aslında 2. bölüm olduğunu öğrendiğimde çok heyecanlandım ama oyun o kadar gecikmeli ki tasarlaması oldukça zor ve sanırım hala ilkini tercih ediyorum.

    Bu oyunu oynamayı seviyorum! Yani yakın zamana kadar, teslimat kamyonunun yeni eklenmesi nedeniyle ana oyuna dönmekte zorlanıyorum. Bu açıkça bir aksaklık! LÜTFEN YARDIM ET!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :